Veelgestelde vragen

Verhuisbedrijf Den Haag werkt enkel met professionele en opgeleide verhuizers. Onze verhuizers zijn voorzien van de juiste gereedschappen en kunnen demonteren en monteren waar nodig.

Hoelang van tevoren moet ik reserveren?

Bent u van plan om tussen de 25ste en de 2e van de nieuwe maand te verhuizen? Dan adviseren wij u om minimaal 4 weken van tevoren te reserveren. Meer weten over onze beschikbaarheid? Bel dan vrijblijvend met onze klantenservice en laat u informeren over de mogelijkheden.

Hoe wordt een offerte opgemaakt?

Uw offerte wordt opgemaakt op basis van de informatie die wij van u hebben verkregen middels het aanvraagformulier. Wij houden rekening met het aantal te verhuizen m3’s, de afstand tussen de verschillende locaties, trappen en andere gerelateerde factoren.
U ontvangt van ons een vrijblijvende offerte in de vorm van een prijsschatting. Mocht er een uur meer of minder gewerkt worden, dan wordt dit op basis van nacalculatie berekend.

Zijn jullie verzekerd?

Wij doen er alles aan om schades te voorkomen. Mocht er onverhoopt toch een schade ontstaan, dan proberen wij deze eerst altijd samen met u op te lossen door bijvoorbeeld een meubelmaker in te schakelen. Als de schade onherstelbaar is, dan wordt overwegend de verzekeraar ingeschakeld.

Onze verzekeraar dekt schades tot €30.000 euro.

Pakken jullie ook in?

U kunt ervoor kiezen om door ons in te laten pakken of om het zelf te doen. Als u besluit dat wij uw inboedel mogen inpakken, dan doen wij dit meestal een dag voordat wij u gaan verhuizen. Zo staat uw inboedel netjes klaar op de dag van de verhuizing.

Onze verhuizers kunnen zelf alle inpakmaterialen meenemen zoals verhuisdozen, wikkelfolie en garderobeboxen. Deze verhuismaterialen kunt u ook bestellen bij ons in de webshop.

Kan ik zelf inpakken?

Inpakken is niet ingewikkeld, maar het neemt wel tijd en aandacht in beslag. Het belangrijkste is om geen losse spullen achter te laten en om zoveel mogelijk in te pakken.

U kunt voor servies en andere breekbare spullen het beste verhuisdozen gebruiken. Voor schoenen en kleren kunt u wat ons betreft ook stevige vuilniszakken gebruiken, dit werkt erg makkelijk aangezien de zakken flexibel zijn en makkelijk kunnen worden ingeladen. U bent helemaal goed voorbereid als u ook laden en kastdeuren dichtplakt zodat deze niet openslaan tijden het verhuizen. Ook het vastplakken van snoeren wordt altijd door ons aangeraden.

Let op, maak dozen met boeken niet te zwaar. Vul de verhuisdozen tot de helft om te voorkomen dat de verhuisdozen bezwijken aan het eigen gewicht.

Doen jullie ook montage werkzaamheden?

Ja, dit is geen enkel probleem. In de meeste gevallen (de)monteren wij bedden en kasten om deze schadevrij te kunnen verhuizen naar uw nieuwe woning. Voor het (de)monteren rekenen wij geen extra toeslagen. Wel kan het zijn dat uw verhuizing uitloopt door de kluswerkzaamheden. In dit geval rekent u alleen af voor de gewerkte arbeidsuren.
Geef (de)montage werkzaamheden altijd aan bij een offerte-aanvraag.

Waar zijn de voorrijkosten voor bedoeld?

Deze zijn ervoor bedoeld om onze kosten te dekken van, en naar uw locatie. Daarnaast wordt er per regio een tarief gehanteerd om een team op te starten. Wilt u precies weten wat de voorrijkosten zijn in uw regio? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

Wat betekent op basis van nacalculatie?

Dit betekent dat wij enkel de gewerkte uren af rekenen, niet meer en niet minder. U betaalt dus nooit teveel.
Daarnaast heeft u ten alle tijden het recht om de verhuizing te beëindigen of om de verhuizers juist langer door te laten werken.
Onze verhuizers stoppen overigens niet met uw verhuizing zolang deze niet naar volle tevredenheid is afgerond.

Hoe komt de factuur tot stand?

Na afloop van de verhuizing stelt u samen met de teamleider een werkbon op. Hierin worden het aantal arbeidsuren vastgesteld en wordt het totaalbedrag bepaald. U kunt deze vervolgens per pin of contanten met de verhuizer afrekenen. Een kopie van de werkbon krijgt u direct mee in de vorm van een doordruk vel. Als u een officiële factuur wilt ontvangen dan kunt u dit aangeven bij de verhuizers. Deze worden digitaal opgemaakt en nagestuurd per e-mail.

Moet ik zelf nog ergens rekening mee houden?

Als u gebruik maakt van onze dienstverlening dan hoeft u zich nergens meer druk om te maken. Onze adviseurs nemen uw verhuizing samen met u door tot er geen enkel punt onbesproken is. Een goede voorbereiding is het halve werk en daar helpen wij u graag bij. Heeft u speciale verzoeken of vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Rate this page
Call Now Button